FANDOM

Driscoll Forever King 4

Naprawdę nazywa się Driscoll i podobnie jak Max, neleżał do Hydraulików, jego postępowanie było jednak bardzo kontrowersyjne, ze względu na niestabilny stan psychiczny. Któregoś dnia okradł jednego z kosmitów, za co został wydalony z szeregów Hydraulików. Dołączył wtedy do Wiecznych Rycerzy, gdzie szybko piął się po szczeblach kariery, zostając nawet ich przywódzcą. Mimo że to Enoch, wykonywał i nadzorował różne akcje organizacji, to tak naprawdę Driscoll był prawdziwymprzywódzcą. Kiedy jednak, po raz kolejny Enoch przegrał z benem, postanowił się ujawnić i zająć się Tennysonami sam.

Driscoll 008

Wieczny Król w Ultimate Alien

Driscoll
Założył Minusa 10, grupę 10 największych wrogów Bena, która miała mu pomóc w zdobyciu, kosmicznej kuli energii. Udje mu się osiągnąć cel, ale zostaje pokonany przez Upchuc'ka, kiedy ten pochłania kulę i atakuje go falą energii powstałej poprzez jej strawienie. Nie wiadomo czy udało mu sie przeżyć ostatni atak. Nosił specjalny kombinezon, dzięki któremu był niezwykle silny i wytrzymały. Dzięki kuli energii mógł strzelać laserem i być niezwykle silnym niemal bez przerwy.
Driscol Face