FANDOM

Ben 10Edytuj

Vilao vilgax
Bardzo silny i prawie niezniszczalny kosmita(nieważne czy przed zostaniu cyborgiem czy po), który poszukuje Omnitrixa. Z wyglądu jest wysokim zielonym humanoidem z ośmiornicą na głowie (a od jakiegoś czasu z maską tlenową). Wiele lat temu próbował podbić Ziemię, został wtedy jednak powstrzymany przez „Hydraulików” (Phila i Maxa). Podczas tego starcia, został przyklejony do pocisku rakietowego który eksplodował niedługo potem, wtedy uznano że zginął. Okazało się że przeżył i próbował zdobyć Omnitrix, dzięki czemu zawładnąłby galaktyką. W czasie pościgu za statkiem, odniósł rany, Został wtedy przerobiony na cyborga co uczyniło go bardzo silnym. Do czasu odzyskania pełni zdrowia, wysługiwał się robotami i najemnikami aby zdobyć Omnitrixa. Może wyłączyć Omnitrix naciskając na znak. Nie wiadomo czy tylko on to może robić czy każdy. Wydawało się że zginął w czasie wybuchu swego statku kosmicznego, kiedy nie udało mu się odebrać Benowi Omnitrixa. Okazuje się że został zamrożony. Zostaje odmrożony, dopiero przez Kevina i zawiera z nim chwiejny sojusz. Kończy zamknięty w nicości razem z Kevinem.
Vilgax Healing
368px-Implants Vilgax

W filmie Ben 10 Tajemnica Omnitrixa, w sobie tylko znany sposób wydostaje się z nicości (zostawiając Kevina samego) i podąża śladem, odliczającego czas do autodestrukcji Omnitrixa. Werbuje do swej armii Sixtusa i atakuje statek Tetraxa. Mimo że Ben nie mógł korzystać z Omnitrixa, udało mu się przechytrzyć Vilgaxa i wyrzucić go w kosmiczna próżnię. Udało mu sie jednak wrócić na swój statek i przeprowadził frontalny atak, z użyciem wszystkich sił na siedzibę twórcy Omnitrixa. Ostatecznie Ben jako nowy kosmita - Największy - wyrzuca go daleko w przestrzeń kosmiczną. W odcinku Idealny dzień, pojawia się we śnie Bena, zostaje jednak gładko pokonany.

Ponownie powraca na Ziemie w odcinku "Do widzenia i nie ma czego żałować", akurat w momencie kiedy kończą się wakacje, a Ben wraca do szkoły. Wysyła swoje roboty aby zdobyły Omnitrix, podczas gdy On sam "odwiedza" ojca Bena. Benowi udaje się obronić, a następnie uciec wraz z ojcem, kosztem zniszczenia własnego domu. Wściekły Vilgax atakuje miasto, a na jego drodze stają Tennysonowie trzech pokoleń, Ben, Carl i Max. Podstępem zostaje zwabiony w pułapkę do kanałów, w których wydobywa się duża ilość gazu. Kiedy już znajduje się w pułapce, Carl podrzuca trochę ognia, powodując ogromną eksplozje, która niszczy sporą część kanałów. Nie wiadomo czy Vilgax przeżył eksplozje, biorąc jednak pod uwagę jego możliwości, jest to wielce prawdopodobne.

Ben 10 Obca PotęgaEdytuj

382px-Vilgax AF
Vilgax powraca na Ziemię w trzecim sezonie Ben 10 Obca Potęga otóż po przeżyciu, zaczyna niszczyć bohaterów 10 planet. Po pokonaniu 10 planet, teraz mści się na Benie. Vilgax psuje mu Omnitrix, zabija Chromatona (zamiast niego Ben ma Diamentogłowego) i przywraca do opcji z przygód Ben 10, że czasami zmieniał się nie w tych kosmitów co trzeba.W Obcej Potędze zależy mu tak samo jak w serii Ben 10 na odebraniu Omnitrixa Benowi. W walce używa potężnego miecza, który miota strumieniami ognia lub wytwarza diament.
830px-Vilgax True Form

Prawdziwa forma Vilgaxa

  • Vilgax z mieczem askalonu
  • Vilgax pokonany
  • Vilgax pochłonoł moc lucubry
  • Nieznany wygląd Vilgaxa w Ben 10 omniverse
  • Vilgax i Plazma
  • Bezsilny Vilgax
  • Vilgax pochłonoł moc Dagona
  • Vilgax w Ben 10
  • Vilgax
  • Vilgax w każdej serii

Ben 10 ultimate alienEdytuj

Ezoterycy myślą że Vilgax to Dagon i przez dłuższy czas mu pomagają. W ostatnim odcinku Vilgax pochłania moc Dagona.

Ben 10 omniverseEdytuj

Vilgax powróci i będzie silniejszy niż był w poprzednich seriach.