FANDOM

Michael Morningstar

Początkowo udawał,że jest dobry by zabrać Gwen moc.Potrafi wysysać energię ludzi,przez co zamienia ich w zombie.Został pokonany przez Gwen.W odcinku 14 Darkstar zostaje wysłany do nicości,lecz zostaje uwolniony w odcinku 26 Wojna światów do pomocy w walce z nadplemieniem.Jest bardzo potężny,pokonanie całej drużyny Bena i Nadistoty nie stanowiło dla niego problemu.Syn Hydraulika. Potrafi wysysać energię z innych ludzi, dzięki której może latać i strzelać promieniami energii, a gdy pochłonie jej bardzo dużo staje się niezniszczalny i super silny. Ludzie, z których wyssał energię stają się słabi i z wyglądu podobni do zombie. W odcinku "Nie wszystko złoto, co się świeci" wysysał energię z dziewczyn ze swojej szkoły, a gdy spotkał Bena, Gwen i Kevina udawał dobrego, tylko po to, aby wyssać energię z Gwen, która, dzięki temu, że jest istotą energetyczną, miała jej bardzo dużo. Jednak jego plany zostały zniweczone i to z niego została wyssana energia. Powraca później, w odcinku "Darkstar", gdzie sam wygląda jak zombie, przez co nosi żelazną maskę. Wymyślił sobie też pseudonim – Darkstar. Porywa Bena, Kevina, oficera Hydraulików i Nadistotę, ale Gwen, z pomocą UFO-zbirów, udaje się ich uwolnić i pokonać Darkstara. Oficer Hydraulików odsyła go do Nicości. Jeszcze później, w dwuczęściowym odcinku "Wojna światów", zgadza się pomóc Benowi, w zamian za uwolnienie z Nicości. Znika w trakcie bitwy. W odcinku 37. "Coś za coś" oszukał Kevina mówiąc, że przestanie być potworem i odebrał mu moc, ale wtedy Kevin go pokonał.W odcinku "Potęga Absobutna cz1 " ,Gwen leczy Michael'a przez co staje się normalny.

304px-Darkstar
Darkstar2

ObrazyEdytuj

  • Dark Star pochłania moce odebrane Kevinovi
  • Pocałunek Czarodziejki i Dark Stara
  • "Duet" Dark Star i Czarodziejka
  • Michael pochłania moce Gwen