FANDOM

Ben 10Edytuj

File-MaxTennyson

Max Tennyson w Ben 10

File-Grandpamaxplumber

Max w stroju Hydraulika

Maxwell ,,Max" Tennyson to dziadek Bena i Gwen. W przeszłości był Hydraulikiem, a więc łapał złych kosmitów, pokonał Vilgaxa (który potem dał o sobie znać). Po tym, jak Ben znalazł Omnitrixa, trudno mu było ukrywać swoją przeszłość przed wnukami, w końcu wszystko wyszło na jaw. Dziadek Max ma sześćdziesiąt (w serialu Ben 10 Obca Potęga - sześćdziesiąt pięć) lat, siwe włosy, biały podkoszulek, czerwoną koszulę z kwiatkami, granatowe spodnie i brązowe buty.

Ben 10 Obca PotęgaEdytuj

Max-AF

Max Tennyson w Ben 10 Obca Potęga

W serialu Obca Potęga jego zniknięcie jest głównym celem Bena i jego załogi. Jego wygląd praktycznie się nie zmienia - jedynie lekka różnica rysów twarzy.

File-03121006e9376fa38ef4

Max w filmie Ben 10 Obcy Rój

Max jest byłym, lecz wciąż aktywnym członkiem Hydraulików — międzyplanetarnej organizacji policyjnej. Max zaginął w niewyjaśnionych okolicznościach podczas śledztwa dotyczącego tajemnego spisku rasy Nadistot.

Zaginiony dziadek Bena. Ben, Gwen i Kevin poszukują go walcząc z kosmitami. W odcinku 6. odnajduje się, lecz wysyła siebie wraz z kosmitami do Niebytu, żeby zapobiec atakowi na ich ludzkość. W niebycie kosmici nazwali go "Klucz" i wybrali na swojego przywódcę w walce przeciwko Pustemu.