FANDOM

Ben 10Edytuj

File-Ba4329dcd9a330 full

Kevin Ethan Levin, wcześniej znany jako Kevin 11, to człowiek z mocą do absorbowania wszelkiego rodzaju energii. Po raz pierwszy pojawił się w oryginalnej serii i szybko stał się jednym z najistotniejszych wrogów Bena

Kevin4

Młody chłopak obdarzony mocą kontroli energii. Może włączać lub psuć urządzenia elektryczne i strzelać błyskawicami. Na początku Ben chciał z nim współpracować, ale okazało się że nie dba o bezpieczeństwo ludzi. Kiedy Ben go dotknął jako Inferno, Kevin pochłonął część jego mocy i stał się Inferno, ale tylko głową i ramieniem. Później wyczerpały mu się baterie i pobrał je od Czterorękiego i stał się czymś podobnym do Czterorękiego tyle że miał troje oczu i sześć rąk; dolne i środkowe ręce były jakby uschnięte a górne o wiele silniejsze niż u Czterorękiego Bena. Później wyładował się, ale koniec odcinka sugeruje, że zachował moce. Ponownie daje o sobie znać w San Francisco, wtedy okazuje się, że może się zmieniać w kosmitów z Omnitrixa. Wrabia Bena w serię kradzieży i zniszczeń, które spowodował. Pod koniec odcinka zmienia się w hybrydę kosmitów i nie może wrócić do normalnego stanu. Pod koniec walki z Benem, znika w tajemniczych okolicznościach. Potem razem z Benem, trafia na arenę gladiatorów. Zawiązuje wtedy z nim krótki sojusz, trwający do czasu zniszczenia Sliks Widmok. Jego próba zabicia Bena, zostaje udaremniona przez Technorga, czego efektem jest pozostanie Kevina na statku Thigmy. Po jakimś czasie wraca na Ziemię, wraz z „przywróconym do życia” Vilgaxem. Obaj wspólnie atakują Bena, jednak ostatecznie zostają uwięzieni w nicości.

3152684028 40757fddbe

Kevin Levin jako mutant

W odcinku Idealny dzień, pojawia się we śnie Bena. Najwyraźniej jest w nim pozbawiony jakiegokolwiek intelektu, ponieważ nic nie mówi i tylko ryczy. W sumie Kevin ma części kosmitów: - Dolne ręce Dzikopysa - Ciało, 2 oczu i nogi Czterorękiego - Jedno oko Szarej materii - Ogon Szybciora - Tors Upgrade'a - Lewą rękę Diamentogłowego - Czułek i zęby Zębala - Skrzydła Muchy - Linie Fantoma - Prawą rękę Inferno.

Te same umiejętności posiada jego syn - Devlin.

Ben 10 Obca PotęgaEdytuj

234px-Kevin Levin (Ultimate)

Dawne nemezis Bena, w Obcej Potędze sprzymierzeniec jego i Gwen, w której zresztą się skrycie podkochuje. Jego moc uległa znacznej zmianie - ma ludzkie ciało, ale może przejąć siłę i wytrzymałość jakiejkolwiek materii. Wygląda zupełnie inaczej niż ludzka forma Kevina z serialu Ben 10. Jest zakochany z wzajemnością w Gwen, choć właściwie nie są parą.

2dv8rix

W Ben 10: Obca Potęga pomaga Benowi oraz Gwen, w której się zakochuje. Ma moc pochłaniania surowców (kamień, metal, drewno, diament itp.). Na skutek przeciążenia Omnitrixa na przełomie 28/29 odcinka staje się potworem z substancji, które absorbował: nogi są z drewna, tors z kamienia i metalu, głowa z diamentu i kamienia. Z dłoni potrafi tworzyć nożyce, młoty i wiele innych.

807px-Ben10AS Wpaper Kevin 1024x768

Kevin Levin w filmie Ben 10 Obcy Rój

Kevin, dawny wróg Bena, jest teraz typem niegrzecznego chłopca, który umie sobie poradzić w mieście. Potrafi zamieniać swoje ciało w każdą stałą substancję, jakiej dotknie. Potajemnie podkochuje się w Gwen ale za skarby świata się do tego nie przyzna.

Ben 10 Ultimate AlienEdytuj

Kevin w Ben 10: Ultimate Alien wraca do swojego pierwotnego wyglądu Obcej Potęgi. W tej serii ma 17 lat.

ObrazyEdytuj

  • Kevin po raz drugi absorbował moc Omnitrixa...
  • Kevin po wypadku z Omnitrixem
  • Kevin w Ben 10
  • Samochód Kevina
  • Drużyna Ben 10