FANDOM

Hexc pose

Czarodziej używający amuletów Bezelu: amuletu lewitacji (umożliwia latanie), amuletu ognia (umożliwia kontrolę nad ogniem), amuletu reinkarnacji (umożliwia ożywianie rzeźb i przedmiotów), amuletu ochrony (daje umiejętność tworzenia pola ochronnego) i amuletu szczęścia (sprawia że masz szczęście). Ostatni z nich zdobyła Gwen i zaczęła działać jako superbohaterka: Szczęściara. Po odzyskaniu wszystkich amuletów, mógł użyć czarów z magicznej księgi. Amulety zostały jednak zniszczone przez Gwen, a Hex trafił do więzienia.

EP42-25
200px-Charmcaster with hex

Po jakimś czasie został uwolniony przez swoją bratanice i odzyskał część swej mocy. Chciał odbudować zniszczone amulety, wykorzystujący kolejny, będący znów w posiadaniu Gwen. Został zdradzony przez swą bratanicę. Wskutek działań Gwen (znów jako Szczęściara) i Dzikich Pnączy, stracił moc i wrócił do więzienia. Ponowna utrata mocy bardzo źle wpłynęła na jego zdrowie. Mimo że udało mu się odzyskać moc, nie potrafił już jednak cofnąć postępującego procesu starzenia się. Znalazł dla siebie ratunek w postaci źródła młodości, które przywróciło go do poprzedniego stanu i jeszcze zwiększyło jego siłę. Przegrał jednak z odmłodzonym Inferno, a ponowny kontakt z wodą zmienił go w paroletnie dziecko. W tym stanie odnalazła go jego bratanica, która stwierdziła że teraz Ona tu jest ważniejsza.

Hex123

Wystąpił w Ben 10 Obca Potęga w 41 odcinku "Czas leczy"