FANDOM

Ben 10Edytuj

Ben 10 Gwen

Gwen Tennyson w Ben 10

Gwendolyn „Gwen” Tennyson to kuzynka Bena, wnuczka Maxa. Uwielbia się kłócić z Benem. Ma pas karate. Ma rude włosy, niebieską podkoszulkę z głową kota, białe spodenki,niebiesko-białe buty i zielone oczy.

Lucky Girl B10

Gwen jako Szczęściara

Zdobyła Amulet Bezelu - Szczęścia (odcinek „Szczęściara”), przez co miała szczęście i była superbohaterką.

Od trzeciej serii może używać czarów dzięki książce odebranej Czarodziejce (odcinek „Z obcą twarzą”).

Ilekroć Ben pakuje się w tarapaty, jego dziesięcioletnia kuzynka Gwen przywołuje go do porządku. Zawsze stara się myśleć z wyprzedzeniem, planować i przewidywać skutki określonych działań. Chociaż oboje bez przerwy się kłócą, Gwen stale pomaga Benowi w ustaleniu sposobu działania Ominitrixa.

Ben 10 Obca PotęgaEdytuj

225px-Gwen Tennyson - ben-10-alien-force photo

Gwen Tennyson w Ben 10 Obca Potęga

FileGwen AF S3
File-Gwen in anodite form

Prawdziwa forma Gwen Anodytka

W serialu Obca Potęga jej wygląd ulega znacznej zmianie i lepiej posługuje się mocą, którą uważała za magię, lecz jak się później okazuje babcia Gwen jest kosmitką, a Gwen odziedziczyła po niej moce. Jest zakochana z wzajemnością w Kevinie, choć właściwie nie są parą.

Bardzo dobrze opanowała swoją moc, którąuważała za magię. Nie jest to jednak magia, a jak słusznie zauważa Kevin już w trzecim odcinku, moc wynikająca z jej kosmicznego pochodzenia. Gwen tak jak jej babcia jest Anodytką. W odcinku "Wojna światów" możemy zobaczyć jej prawdziwą postać jako Anodytkę. Jej stosunek do Bena zmienił się przez ostatnie 5 lat i teraz jest dla niego jak siostra. Z biegiem czasu ją i Kevina zaczyna łączyć coś więcej, niż przyjaźń.

Gwen wyrosła z etapu chłopczycy i jest teraz pewną siebie nastolatką. Jej umiejętności też się rozwinęły. Potrafi zmieniać naturalną energię, by wytwarzać z rąk tarcze, macki i potężne wybuchy.

File-Ben10AS Wpaper Gwen -413986

Gwen Tennyson w filmie Ben 10 Obcy Rój

Teenagerluckygirl

Gwen jako Szczęściara

Szczęściara pojawia się znów na początku odcinka 41.Czas leczy.

Ben 10 Ultimate AlienEdytuj

W serii Ultimate Alien u Gwen nic się nie zmieniło po za tym że ma czerwoną bluzkę zamiast niebieskiej i że ma 16 lat. W 30 odcinku zabije Aggregora. Gwen będzie chodziła z Kevinem. To dzięki niej Kevin stanie się dobry. Poprosi o pomoc DarkStara.

Zaklęcia Gwen:Edytuj

  • TIMO CHA;
  • TURBO;
  • RESTITUO NAWITA WIST TITUS WIGORATO PER WITA- zaklęcie użyte by "uleczyć" DarkStara.
  • IMOCHA OBJECTIA;
    Gwens spellbook

    KSIĘGA ZAKLĘĆ

  • PENTARA RIGORIA;
  • AMORUS INFECTO;
  • GALEUS VIBRACTUS;
  • IMPORKUS NEBULA;
  • REANIMA DYNAMIKA;
  • MIGA GO;
  • FINIUS INWIDIBUS;
  • BONDITIKUS MATALIRURKA;
  • WENITUS ECHATUS EXODUS;
  • ABEO EXORIORM;

Nie wiem czy tak to sie pisze, ponieważ są wysłuchane i szybko spisane.

GaleriaEdytuj