FANDOM

Enoch
Normal forever knight

Normalny Wieczny Rycerz

„Wieczni Rycerze”' – zamożna organizacja zajmująca się kolekcjonowaniem kosmicznej technologii. Jej członkowie noszą rycerskie zbroje, a ich broń przypomina z wyglądem średniowieczną. Chcieli przebadać Bena zmienionego w Szarą Materię, którego dostarczył im Howell Wayneright. Ostatecznie ponieśli porażkę, a ich baza i kolekcja uległa zniszczeniu. Następnie ich przywódca Enoch, próbował zdobyć świat używając wszechpotężnej broni Majów. Broń została jednak zniszczona, a On sam został pogrzebany żywcem, w walącej się świątyni.

Enoch alienforce

Enoch z Omnitrixem

830px-Forever Knights UA

Wieczni rycerze w serii Ben 10 Obca Potęga

Forever knights

Wieczni Rycerze w serii Ben 10

Kolejnym wielkim planem Organizacji, który został oczywiście udaremniony przez Tennysonów, było porwanie Prezydenta Stanów Zjednoczonych, z wykorzystaniem robo-drużyny basebolowej „Squires”. Wtedy to był ponownie widziany ich przywódca, jednak nie wiadomo czy była to ta sama osoba co została wcześniej pogrzebana. W odcinku Idealny dzień, Enochowi udaje się porwać Bena i uwięzić go w jego własnym śnie. Benowi udaje się jednak uwolnić i zostaje zamknięty w swoim śnie przez Szybciora. Rycerze planowali go uwolnić, jednak zabronił im to zrobić Wieczny Król, który stwierdził że Enoch zawiódł go, o jeden raz za dużo. Prawdopodobnie oswobodziła go, dopiero wezwana przez Tennysonów policja, a on sam trafił do więzienia.