FANDOM

Ben 10Edytuj

210px-Doctor Animo

Aloysius James Animo to szalony naukowiec pragnący zemsty na człowieku który wygrał zamiast niego nagrodę w dziedzinie nauki. Jest prawdopodobnie psychicznie chory. Z powodu dziwnych eksperymentów jego skóra ma zielony kolor. Wynalazł Transmater, urządzenie w kształcie hełmu który zamienia zwierzęta w dzikie mutanty i ożywia prehistoryczne zwierzaki. Zmutowane zwierzęta z jakiegoś powodu słuchają Doktora Animo. Po zniszczeniu Transmatera przez Bena trafił do więzienia. Dalej opętany żądzą zemsty, Animo uciekł z więzienia, zbudował nowe urządzenie i zaatakował Bena na Florydzie. W czasie walki zdobył część z Omnitrixa, dzięki której mógł krzyżować zwierzęta i ludzi z kosmitami z zegarka. Próbował przemienić całą ludzkość w ślimakopodobne stwory, jednak i tym razem skończył w więzieniu.

Dr.Animo OS

W filmie Ben 10 Tajemnica Omnitrixa konstruuje potężną bombę DNA, która spowodowała uaktywnienie się w Ominitriksie sekwencji autodestrukcji, sam jednak nigdy sie jednak o tym nie dowiaduje, gdyż Ben pokonuje go i umieszcza w więzieniu. W odcinku kiedy Ben dostał Klona, Animo krzyżował muchę i Klona i stworzył potężne stwory. Jednak Ben go przechytrzył i wygrał z Animo. Następnie dołącza do Negative 10(Minus 10), wraz że swoimi stworami: gigantyczny nietoperz oraz zmutowana krzyżówka psa i kreta. Pojawia się pod sam koniec odcinka: "Do widzenia i nie ma czego żałować", gdzie szturmuje szkołę Bena, na czele grupki mutantów. Animo zmutował już: Żabę, Papugę, Chomika, Gołębia, Ośmiornicę, Nietoperza. Za pomocą szkiełka z Omnitrixa zmutował m.in. nietoperza w Inferna a za pomocą promienia ożywiającego ożywił Mamuta i tyranozaura.

Ben 10 Obca PotęgaEdytuj

D void

Powraca w Ben 10: Obca Potęga jako Pusty. Tak naprawdę to Doktor Animo. W Nicości panuje nad jej strażnikami dzięki swojej mocy. Gdy znajduje się w swojej posiadłości jest niezniszczalny. Pojawia się w odcinku 21 (W nicości).