FANDOM

Circus Freaks2

Trójka cyrkowych dziwadeł, która pracowała dla Zomboza. Drągal jest super silny, Kudłata ma żywe włosy, a Kwaśny Oddech potrafi dmuchać żrącą substancją, prawdopodobnie kwasem. Kiedy ich szef, pokazywał się na scenie, oni dokonywali różnego rodzaju rabunków w miastach, w których akurat się zatrzymali. Ich zbrodniczy proceder trwał do czasu, kiedy spotkali Bena, który pokonał trójkę jako Upgrade, a ich szefa wystraszył jako Fantom. Grupa trafiła do węzienia, ale po jakimś udało im się uciec. Ponieważ Zombozo zniknął, nowy liderem został Kwaśny Oddech, który zarządził atak na Akademię Bancroft, w celu zdobycia cennych trofeów. Przypadkiem ponownie natrafili na Bena, mającego problemy z Fantomem, który uciekł z Omnitrixa. Skontaktował się On z trójką dziwadeł i siłowo przekonał ich do wykonywania jego poleceń. Ostatecznie grupa została pokonana przez Gwen oraz Dziadka i ponownie trafiła do więżienia.

W odcinku Ben 10 000 Ultimus wspomina o odpowiednikach przestępców z przyszłości, którzy atakują miasto. Wtedy też, po raz pierwszy zostaje podana nazwa grupy. W IV serii, dołączają do Negative 10(Minus 10). Ich nowy przywódcą z polecenia wiecznego króla, zostaje hipnotyzer Sublimino, co nie za bardzo, spodobało się grupie.