FANDOM

The Return

Fantom, będący jednym z wcieleń Bena. W porównaniu z pozostałymi kosmitami z Omnitrixa, posiadł własną świadomość i z czasem udowodnił swą niezależność. W końcu uciekł z Omnitrixa i współpracując ze zbirami Zomboza, chciał przejąć ciało Bena, aby posiąść moc Omnitrixa i uzyskać ochronę przed zabójczym dla niego światłem słonecznym. Zginął z powodu przyjęcia zbyt dużej dawki światła słonecznego.

Zs'Skayr death2

Śmierć Cyber Ducha

Po jakimś czasie został przywrócony do życia przez Doctora Vicktora i postanowił wprowadzić w życie swój plan, polegający na zaciemnieniu całej Ziemi i przemienieniu ludzi w mutanty. Ponownie skonfrontował sie z Benem, chcąc przejąć Omnitrix. Po tym jak jego wielki plan został pokrzyżowany, zaatakował Bena chcąc go zabić. Został jednak naświetlony dużą dawką promieni słonecznych, pochodzących z bliskiej odległości od Słońca, ponownie przez to ginąc. W ciemnościach może powiększyć swoją moc, obok głowy i na rękach wyrastają mu kolce, a z klatki piersiowej mogą mu wyjść macki, oraz może strzelać fioletowym promieniem.

Zs'Skayr in Alien Force-1-

Powraca w Ben 10 Obca Potęga w odcinku "Duchowe wyzwolenie"

Zs'Skayr

Cyber Duch w więzieniu