FANDOM

Ben 10Edytuj

221px-Benc

Ben Tennyson w Ben 10

Benjamin „Ben” Kirby Tennyson to chłopiec z brązowymi włosami, ma biały podkoszulek z pionową, czarną linią od szyi po pas, a także zielone spodnie,czarno-białe buty i zielone oczy. Uwielbia się kłócić z Gwen. Jest posiadaczem Omnitrixa. Zgrywa bohatera i wykorzystuje zegarek głównie dla własnych celów, ale dzięki niemu walczy też z kosmitami.

Ben to przeciętny dziesięcioletni chłopiec, który lubi gry komputerowe, jeździ na rowerze, a kłopoty przyciąga jak magnes. Wie, że umiejętność wcielania się w różnych kosmicznych bohaterów musi wykorzystywać w imieniu dobra, ale czasem pozwala sobie na drobne nadużycia mocy.

Ben 10 Obca PotęgaEdytuj

File-Ben AFh.bmp

W serialu Obca Potęga zmienia się głównie jego strój - nosi zieloną, rozpiętą bluzę z napisem 10. Jego Omnitrix uległ znacznej zmianie aby dopasować się do nastoletniego ciała Bena i przypomina bardziej zwykły zegarek. W Obcej Potędze zmienia się nieznacznie również jego charakter - jest trochę bardziej rozważny, i już się tak nie popisuje.

Piętnastoletni Ben jest tak samo żądny przygód jak kiedyś. Ze względu na zaginięcie dziadka musi jednak stać się również odpowiedzialnym przywódcą. Omnitrix wyregulował się, udostępniając Benowi nowy zestaw kosmicznych bohaterów.

File-Ben-10-alien-swarmb

Ben Tennyson w filmie Ben 10 Obcy Rój

Obecnie 15-letni Ben po części zmienił się przez te 5 lat, chociaż ogółem wciąż nadal jest bardzo podobny do 10-letniego Bena. Jego Omnitrix uległ transformacji – jest teraz mniejszy i dużo bardziej przypomina zwykły zegarek. W odcinku 25. (Wojna światów, cz. 1) Azmuth aktywuje Pełną kontrolę Omnitrixa, co daje Benowi nieograniczony dostęp do nowych funkcji, kosmitów i wyglądu Omnitrixa. Ben jest zakochany w Julie.

Ben 10 Ultimate AlienEdytuj

Ben Tennyson UA

Ben Tennyson w Ben 10 Ultimate Alien

Sekret 16-letniego Bena zostaje odkryty, a on sam staje się sławny i zyskuje miano superbohatera, jest uwielbiany przez dzieci z całego świata, ale traktowany nieufnie przez dorosłych. Ponieważ Omnitrix został zniszczony, Azmuth tworzy dla Bena jego następce – Ultimatrix, znacznie bardziej funkcjonalny niż Omnitrix. Tak uzbrojony Ben Tennyson wciąż walczy z kosmitami, razem ze swoją starądrużyną – Kevinem i Gwen.

Ben 10 omniverseEdytuj

Ben wspólnie ze swoim nowym partnerem Rookiem będą próbowali rozwikłać tajemnice miasta złych i pokonać swoich nowych wrogów. Ben w tej serii ma 11 i 16 lat.

Z Ben 10

Ben Tennyson 16 letni w Ben 10 omniverse

Ben11 Center

Ben Tennyson 11 letni w Ben 10 omniverse

ObrazyEdytuj