FANDOM

BEN 10,000 Statue EP27-30

Odcinek 28 - Dziadek obchodzi 60. urodziny. Nagle pojawia się portal, z którego wychodzi dziwnie ubrana postać, porywa Gwen i wchodzi do portalu. Ben zamienia się w Szybciora i rusza za nią. Wszyscy trafiają w przyszłość, bardzo nowoczesną. Dziwnie ubrana postać to Gwen z przyszłości (dwudziestu lat, potrafi czarować), Gwendolyn. Wezwała ona dzieci, by pomogły Benowi z przyszłości (Benowi 10.000). Musi on walczyć z Doktorem Animo. Na dodatek ten odmraża Vilgaxa. Obaj Benowie muszą z nim walczyć, zaś obie Gwen (ta z przyszłości potrafiąca czarować) z Animo. Pomaga im obchodzący 80. urodziny dziadek. Oboje przestępcy zostają pokonani. Okazuje się, że Gwendolyn wezwała Bena i Gwen aby sprawili, by Ben 10.000 nie myślał o obowiązku tylko spędzał więcej czasu jako człowiek i z przyjaciółmi. Dzieci wracają do swoich czasów, na urodziny dziadka.

Zmiany w wyglądzie kosmitów z OmnitrixaEdytuj

754px-Four arms ( Ben 10,000 version)

Czteroręki z przyszłości nie różni się niczym od zwykłego Czterorękiego, tyle że z rąk wystają mu ostrzejsze kolce, ma dwa dolne, ostre zęby które wychodzą mu z paszczy, jego koszulka nie ma rękawów, jego palce u stóp są w spodniach, a Omnitrix ma na klatce piersiowej. Wzrost około 4 m.

412px-XLR8 ( Ben 10,000 version)

Szybcior Bena 10,000 nie różni się od Szybciora zwykłego Bena, z wyjątkiem koloru (jest sepiowaty, a twarz ma niebieską) i podbródka, który u zwykłego Bena jest prosto zakończony, a u tego z przyszłości ostro. Ma też po trzy białe pasy na ramionach. Potrafi skanować. Wzrost około 2,50 m.

Diamond Head Future2

Diamentogłowy 10 000

Diamentogłowy niczym nie różniący się od kosmity Bena z teraźniejszości, z wyjątkiem ubrania: ma białe spodnie, czarną koszulę oraz czarne buty. Jest też twardszy niż zwykły Diamentogłowy. Wzrost około 2,98 m.

Megawhatt (1)

Iskierka Ben z przyszłości zamienia się w niego, Megawatt z Omnitrixa ma jego znak klatce piersiowej.

809px-Cannonbolt (Ben 10,000 version)

Kulopłot ten jest taki sam jak u Bena, tyle że ma czarne nogi. Wzrost około 1,87 m.

FutureWildmutt10

Dzikopysk taki sam jak ten Bena, z wyjątkiem pasów na grzbiecie i ogonie, oraz wyższego grzbietu. Wzrost około 2 m. Ma dłuższy ogon i przypomina lwa.

File-FutureHeatblast

Inferno, który oprócz głowy i rąk płonie również na ramionach, oraz jest bardziej umięśniony, jest taki sam jak ten Bena. Wzrost około 2 m.

File-Draft lens8704331module76043261photo 1261899026Stinkfly1

Mucha jak u Bena, tylko że jest czarna w białe paski, ma większy ogon i nogi, oraz inaczej ułożone, wielkie oczy, a na nich źrenice. Wzrost około 2,50 m.

WystąpiliEdytuj

Ben Tennyson ; Ben 10 000

Gwen Tennyson ; Gwen z przyszłości

Max Tennyson ; Dziadek Max z przyszłości

Vilgax z przyszłości

Dr.Animo z przyszłości

Obcy z OmnitrixaEdytuj

Szybcior

Mucha

Upgrade

Kulopłot

Diamentogłowy

Używane przez Bena 10 000Edytuj

Plujak

Arktiguana