FANDOM

Sludgepuppies wed
Kosmici z błota. przez wiele lat zażarcie walczyli z Hydraulikami. Kiedy jednak Joel jeden z Hydraulików i Camile z rasy błotniaków, zapałali do siebie uczuciem, przerwano działania wojenne. W końcu para postanowiła się pobrać, a ich związek zakończyłby ostatecznie cały konflikt, nie wszystkim się to jednak podobało. Na początek zazdrosny Ex chłopak Camile, próbował zabić Joela, jednak przeszkodził mu w tym Diamentogłowy. W czasie ślubu okazało się że jego atak i inne wypadki odpowiedzialni są rodzice Camile. Ben jako Inferno pokonał rodziców Camile, a ostatniego Błotnika, który był ich lokajem, pokonały połączone siły Camile, rodziców Joela, Maxa i Gwen. Ostatecznie ślub doszedł więc do skutku. Błotniaki potrafią się maskować i zmieniać kształty, ale tak naprawdę są wielkimi strasznymi stworami. Mogą uformować z rąk lub macek ogromny młot/maczugę i używać go do walki z przeciwnikami. Potrafi również dusić wrogów swoim ciałem. Osobniki żeńskiego rodzaju osiadają coś na kształt wąsów. Ich słabością jest woda i wysoka temperatura.
GW342H226

Kobieta po lewej, mężczyzna po prawej